Abonnement

Abonnement

Een abonnement houdt in dat u maandelijks de nodige hoeveelheid voeding voor uw hond thuis geleverd krijgt. Het abonnement is volledig zelf samenstelbaar of er kan op basis van een voedingsberekening worden opgesteld. Dit alles zodat u zich geen zorgen hoeft te maken om terug op tijd voeding te bestellen.

Wat houdt het abonnement in?

Een abonnement houdt in dat u maandelijks de nodige hoeveelheid voeding voor uw hond thuis geleverd krijgt. Dit alles zonder dat u zich zorgen hoeft te maken om terug op tijd voeding te bestellen.


Het abonnement wordt gebaseerd op de voeding die voor uw hond berekend is in de persoonlijke voedingsberekening of u kunt zelf samenstellen welke voeding u had gewenst (enkel mogelijk met de voeding op de webshop). Als extra bij het abonnement krijgt u indien nodig/gewenst nog 2 gratis persoonlijke afpraken per jaar om de voedingsberekening eventueel aan te passen. U krijgt er tevens een handig overzichtje bij voor de voeding en een maatbekertje waarop aangeduid staat hoeveel u best geeft (bij droogvoeding).


Hoe sluit ik een abonnement af?

Om een abonnement af te sluiten kunt u:

  • Een voedingsberekening laten opmaken. Hierbij wordt een berekening gemaakt van wat een abonnement zou kosten met de voorgestelde voeding. Als u iets zou willen aanpassen kunt u dit altijd per mail laten weten en dan wordt het abonnement naar uw wensen aangepast.
  • U kunt zelf een samenstelling maken van de voeding die u wenst (enkel voeding die in de webshop te verkrijgen is). U stuurt een mailtje met welke voeding u wenst en de gewenste hoeveelheid per maand. Ik stuur u door hoeveel dit zou kosten en dan kunt u beslissen of u akkoord gaat en een maand wilt proberen of niet.

FAQ

Wanneer kan ik het abonnement opzeggen?

 

U kan het abonnement 1 maand uitproberen om te kijken of het systeem u ligt. Daarna kunt u kiezen of u het abonnement wilt of niet en wordt indien gewenst een contract opgemaakt. Er is de mogelijkheid om elke 6 maand het contract te verbreken.

 

 

Wat als mijn hond de voeding niet meer aanvaardt?

 

U kunt 2x per jaar een afspraak maken om een nieuwe herberekening te laten maken. Hierbij bekijken we telefonisch wat er gedaan kan worden of kom ik indien gewenst langs komen voor een persoonlijk gesprek.

Om de 6 maand kan het abonnement aangepast worden en wordt de prijs herberekend.

 

Contact

 

Tel.: 0475/47.10.76

 

info@fonsetorigo.be

Volg ons

Copyright @ All Rights Reserved